1
  • BIST 14274.02
  • Altın 6129.23
  • Dolar 46.5914
  • Euro 53.073
  • Antalya 29 °C

Yayladağı Gümrük Kapısı’nda dostluk iftarı

Yayladağı Gümrük Kapısı’nda dostluk iftarı
Hatay'dan Suriye'ye açılan Yayladağı Gümrük Kapısında Türk ve Suriyeli gümrük çalışanları iftar sofrasında bir araya geldi.

Hatay'dan Suriye'ye açılan Yayladağı Gümrük Kapısında Türk ve Suriyeli gümrük çalışanları iftar sofrasında bir araya geldi.

Anda Kardeşe Vefa Derneğince organize edilen iftar sofrası tampon bölgede kuruldu.

Yayladağı Kaymakamı Halil Yazıcı, Belediye Başkanı Mehmet Yalçın ve Keseb Gümrük Müdürü Husam El Hammud ve iki taraf gümrük personellerin de katıldığı programda birlikte iftar açıldı.

Yemek sonrası dualar edildi, taraflar birbirlerine hayırlı ramazanlar temennisinde bulundu.

Bu haber toplam 253 defa okunmuştur
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2018 Antalya Haberal | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.